Twój koszyk

0,00 zł

produktów: 0

OPOWIADANIE - EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA Jezyk Polski

... Dowiedz się więcej

34,99 zł

Pełny opis


KOSZT PRZESŁANIA

 I . przedpłata na konto
  • 1 książka - priorytet 7 zł
  • 2 książki - priorytet 8 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
                     II. POBRANIE
  • 1 książka - priorytet 15,50 zł
  •                 - ekonom. 12,50 zł
  • 2 książki - priorytet 17,00 zł
  •                 -ekonom. 14,00 zł
  • 3 książkl i więcej - priorytet 19,00 zł
  •                 - ekonom. 16,00 zł
(poczta polska)

KONTA BANKOWE:

47 1020 5011 0000 9102 0024 0739


57 1140 2004 0000 3202 6092 9336

FORMA:
 

I. wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto (przedpłata)
II. wysłanie pozycji z zapłatą przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)


Opowiadanie jako forma wypowiedzi w klasach początkowych


Maria Węglińska 

1998 rok, stron 123


OPIS

Przedmiot tej książki ogranicza się do opowiadania jako formy wypowiedzi, gdyż należy ona do najbardziej eksponowanych ćwiczeń w nauce języka polskiego w klasach I-III. Proces kształcenia języka i stylu dziecka jest przede wszystkim wynikiem twórczej pracy nauczyciela, a główna rola książki metodycznej sprowadza się do pomocy nauczycielowi w jego twórczej pracy. Praca prócz wiedzy teoretycznej zawiera wiele konkretnych przykładów.

„(...) Opowiadania nie wymagają tematów wyszukanych ani stwarzania sztucznych sytuacji; uczniowie wykorzystują zdarzenia z życia, w których biorą udział, które ich pochłaniają, które w pewnym stopniu pozwalają rozwijać ich osobowość."
J.Kulpa, R.Więckowski

„(...) Pisanie opowiadań umożliwia uczniom kształcenie i doskonalenie pięknego języka literackiego, rozwija wyobraźnię i fantazję. Forma ta umożliwia także dziecku rozwój własnej indywidualności twórczej w procesie doskonalenia mowy."
D. Czelakowska

„(...) Przekładanie przez ucznia narracji tekstu literackiego, prozaicznego i poetyckiego na własny sposób mówienia poprzez dobór innego niż w tekście literackim słownictwa i odmiennych struktur składniowych jest trudnym zadaniem rozwijającym zdolności myślenia i sprawność mówienia."
M. Nagajowa



SPIS TREŚCI

Słowo   wstępne...............................      

1.  Charakterystyka opowiadania jako formy wypowiedzi.......      


1.1.   M.   Węglińska,   Opowiadanie  jako  forma   wypowiedzi   w   klasach początkowych — istota,  struktura,  cechy...........      


1.2.   M. Węglińska, Opowiadanie jako forma wypowiedzi — walory, cele    


2.  Sposoby   kształtowania umiejętności  redagowania  opowiadania   .     


2.1.  T.    Jóźwicki,    Proces    kształcenia    umiejętności    konstruowania opowiadania.............................


2.2.  J.   Sarnacka,   M.   Kołodziejska,   Kształcenie   umiejętności pisania
opowiadań w klasie III....................    


2.3.  M.   Węglińska,   Opowiadanie jako  forma   wypowiedzi   w   klasach   początkowych   —   etapy   pracy   nad   kształceniem   umiejętności  redagowania  wypowiedzi...................     


3.  Opowiadanie w świetle wypowiedzi  metodyków..........     


3.1.  J.   Malendowicz,   Kształtowanie  pisemnych   wypowiedzi   uczniów

w  klasach   II-IV..........................  

3.2.  J. Kulpa, R. Więckowski, Formy ćwiczeń w mówieniu i pisaniu    


3.3.   R. Więckowski, Praca jednolita i zróżnicowana.........     


3.4.   H.    Baczyńska,   Kształtowanie   umiejętności   wypowiadania   się

na piśmie..............................    

3.5.  K. Lenartowska, W. Świętek, Opowiadanie twórcze związane z treścią  utworu.............................     


3.6.  H. Cybulska, A. Czochra,  Umiejętność redagowania wypowiedzi przez uczniów klas początkowych..................     


3.7.  W.   Skrzypiec,   Ćwiczenia  stylistyczne...............     


3.8.   D.  Czelakowska,  Umiejętność komponowania opowiadań  ..    


3.9.   M. Nagajowa, Opowiadanie....................       


Notatki    ...................................     



Ceny przesyłek

Paczkomaty - Gabaryt A:
6,99 zł
Poczta Polska:
10,00 zł
kurier DPD:
18,00 zł
Poczta polska:
19,00 zł
kurier DPD:
28,00 zł

Podziel się swoją opinią OPOWIADANIE - EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA Jezyk Polski

Jeśli już posiadasz ten produkt - podziel się swoimi wrażeniami. Czy decyzja o zakupie była słuszna? Napisz o swoich doświadczeniach - zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Dziękujemy!

Wpisz wynik: 2 + 9*

Twoja ocena

ilość odwiedzin: 5646

Podobne produkty

MARGINALIZACJA Praca Socjalna...

MARGINALIZACJA Praca Socjalna Pomoc Bieda Ubóstwo

MARGINALIZACJA W PROBLEMATYCE PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ I...

MARGINALIZACJA W PROBLEMATYCE PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ I PRAKTYCE PRACY SOCJALNEJ red. Krystyna Marzec-Holka, I. Marginalizacja - dyskusja wokół pojęcia i teorii, II. Marginalizacja zagrożeniem dzieciństwa i młodości, III. Zmarginalizowane grupy i środowiska, IV. Praca socjalna przeciw marginalizacji

44,99 zł 43,64 zł

sprawdź

DZIECKO W RODZINIE RZYMSKIEJ I...

DZIECKO W RODZINIE RZYMSKIEJ I ŚREDNIOWIECZNEJ

DZIECKO W RODZINIE I SPOŁECZEŃSTWIE
TOM I
...

DZIECKO W RODZINIE I SPOŁECZEŃSTWIE
TOM I
STAROŻYTNOŚĆ - ŚREDNIOWIECZE
(red.)
Juliusz Jundziłł
Dorota Żołądź-Strzelczyk
2000 rok
stron 275
[pozycja nowa]

49,99 zł

sprawdź

KULTURA MUZYCZNA Muzyka...

KULTURA MUZYCZNA Muzyka Edukacja Muzyczna Opera

LITERATURA PIĘKNA O LITERATURZE (obcojęzyczne)...

LITERATURA PIĘKNA O LITERATURZE (obcojęzyczne) JĘZYKOZNAWSTWO PSYCHOLOGIA ETNOLOGIA DZIENNIKARSTWO SOCJOLOGIA POLITOLOGIA STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE TEATR ARCHITEKTURA i URBANISTYKASZTUKAFILM i KINOMUZYKA NAUKI SPOŁECZNEKULTURA, HUMANISTYKAFEMINIZMRELIGIE FAKTY i REPORTAŻE BIOGRAFICZNE INFORMATYKAPOPULARNONAUKOWE TECHNIKA, MECHANIKAPOCZTÓWKI ...

37,99 zł

sprawdź

METODY BADAŃ w PEDAGOGIKA...

METODY BADAŃ w PEDAGOGIKA MUZYCZNA Metodologia

Zarys metodyki badań naukowych w pedagogice muzycznej...

Zarys metodyki badań naukowych w pedagogice muzycznej :Strategie badań-
Bernarr Rainbow, Badania historyczne - Laurence Lepherd, Badania porównawcze
- Harold E. Fiske, Badania eksperymentalne - Cornelia Yarbrough, Badania obserwacyjne, Studium indywidualnego przypadku i obserwacja uczestnicząca, Pisanie sprawozdań naukowych

34,99 zł

sprawdź

WYOBRAŹNIA TWÓRCZA Mechanizmy...

WYOBRAŹNIA TWÓRCZA Mechanizmy Wyobraźni Badania Metafora W. Limont

Analiza wybranych mechanizmów wyobraźni twórczej : badania...

Analiza wybranych mechanizmów wyobraźni twórczej : badania eksperymentalne Wiesława Limont
rok: 1996
stron: 172
UNIKATOWA POZYCJA znanej i cenionej autorki (nakład 500 egzemplarzy !)

47,99 zł

sprawdź

PRACA SOCJALNA Problemy...

PRACA SOCJALNA Problemy Społeczne Wolontariat


SPOŁECZEŃSTWO DEMOKRACJA EDUKACJA

...


SPOŁECZEŃSTWO DEMOKRACJA EDUKACJA


Nowe wyzwania w Pracy Socjalnej

37,99 zł

sprawdź

PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA Dzieci z...

PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA Dzieci z rodzin trudnych

Opis:Książka skierowana jest do osób zawodowo zajmujących...

Opis:Książka skierowana jest do osób zawodowo zajmujących się wychowywaniem dzieci i młodzieży. Autorzy podjęli kilka bardzo ważnych tematów, takich jak: problem nierówności społecznych i możliwości ich niwelowania, diagnozowanie rodzin i kandydatów na rodziców zastępczych, diagnozowanie poziomu aktywności społecznej jedynaków, pomoc dzieciom nieśmiałym. Zajęli się także znaczeniem społecznych kompetencji jednostki oraz wsparcia otrzymywanego w środowisku rodzinnym dla rozwoju jednostki, sposoba

47,99 zł

sprawdź

PATOLOGIE MLODZIEŻY Agresja...

PATOLOGIE MLODZIEŻY Agresja Alkoholizm Depresja

opis produktu w środku

opis produktu w środku

45,99 zł

sprawdź